MASE UNTUK BERCUTI..

    Akhirnyer tamat jugak final exam..sekian lama aku tertunggu untuk menamatkan sem 3 nie..tapi bile je sampai cuti sem ni aku plak xtau nak buat ape..duk umah makan tido..makan tido jela aku..haha..tibe je cuti membuatkan aku rindu kat kawan2 kolej aku terutama awek2 kolej la..hahaha..dalam banyak2 semester ni aku rase sem 3 ni la yang terbaik buat aku sebab 2 sem yang lepas aku xpernah dapat membe2 yang 1 kepala..bukan senang dapat membe macam dorang..setelah 4 bulan lebih kitorang stay akhirnyer waktu terpisah jugak..standard la 2..benda dah biasa berlaku..sebagai kenangan aku post la gambar2 kitorang kat entry ni..












5 comments:

Koyuki said...

chantek giler gambar jeti kat bawah sana
saya rasa nak pegi buat terjun tiruk kat situ
selamat bercuti..jeles saya tgk kamu ni

RizaL said...

thx...
jeles???
asl...

Rosli Arof / Photografik said...

huhu...sodeh la plak (!_!)

nurain rodze said...

meriah nya !

RizaL said...

mmg meriah gler..haha