HARI JADI KAMI YANG KE 19


Pada malam semalam iaitu 10 Ogos 2009 telah masuk ari jadi Azfarafandi yang dikenali sebagai Fendi..pada mulanyer Omaw ajak kitorang pegi makan kt Kepayang(HB Road)..jd kami sume pegi la ke sana makan..perut lapar giler ni..nak makan kt Warung Iman tutup lak..kt Kejor Yeop Kejor penuh..jd terpakse la makan kt kdai lain,ntah name kdai pun aku x tau..kami tunggu punye tunggu..kami tunggu..sampai la kul 10 baru sampai makanan..kami pun makan la..dalam mase aku tengah makan ni aku terima panggilan daripada Omaw..katenyer moto Razak xbleh start..ketika itu mereka berada di Padang Polo..jd abes settle sume kitorang pegi la Padang Polo..aku time tu nek kereta ngan Pian..ntah ape mood Omaw suruh aku nek ngan Pian pun aku x tau..sampai je kat sane kitorang nampak la dorang kt situ..aku pun turun dan start la moto si Razak..start punye start kami start..x jugak hidup motonyer..lpas tu si Fendi lak cbe start..baru nak start je Omaw pun lari kearah Fendi dan baling tepung...perrrggghhhh...habis putih muke die aku pun glak la..tibe2 aku plak kene..memang dasyat..aku time tu dah xbleh buat ape2..jd terpakse la berkorbankan diri untuk kene tepung..yang si Razak plak ambik kesempatan kat aku untuk baling telur..abes badan aku dipenuhi telur..jd ni la plan dorang selama ni..aku sangkakan plan ni untuk Fendi sorang je..tp x sangka aku pun kene skali..walaupun befdey aku dah seminggu berlalu tetapi aku termasuk dalam list plan dorang..hehe..ape2 pun thanks la pada korang kerana bersusah payah membeli tepung untuk baling kat aku dan Fendi..hehe..aku harap aku dapat ganti tepung tu balik nanti kat korang ek..tunggu la nanti..COMING SOON..emm ape2 pun thanks la kat korang sebab ingat befdey aku walaupun memberi hadiah 2 kapit tepung besertakan telur di atas kepala..hehe..terharu giler aku kat korang..THANKS GUY 27C




4 comments:

. said...

tiba2 kau jadi terlebih cerah ngan tepung eak?
anyway,happy belated besday la.
kau sudah tua.
hahhahahhaa

Azkhieme said...

heheehheheheehee

Anonymous said...

kelakar la ko ni fndi...x ajak aku pun..

nisya said...

padan muka fendi...hahhaa...
2 la....kan da kna....
ni la blasan owg yang ska anaiya org...