KENANGAN OH KENANGAN!!

Ntah kenape tetibe je aku teringat balik mase silam aku pada first pose ni..aku tadi godek la laptop aku dan terperasan la gambar2 kitorang mase aku keje dulu before masuk kolej..ni la gambar waktu aku mude2 n my fwen..poyo gler aku time tu..huhu



amacam..ensem x aku dulu..haha..ni baru sikit...ade lagi banyak gambar yg aku nk tunjuk..ni time kitorang ke Lumut sebab hari last member keje..emm gambar seterusnye akan aku tunjukkan time aku keje dan round the Manjung..hehe


setakat ini je gambar yg boleh aku tunjukkan..hehe..kadang2 tu rase sdih pun ade kn..bese la kalo dah satu kepala memang perangai gler2 la..akhirnyer kitorang terpakse berpisah disebabkan ingin teruskan pelajaran..inilah kenangan paling manis bagi aku dengan membe2..x pnah seumur hidup aku dapat rase macam ni..harap korang x lupe aku..luv u all...




1 comments:

Hidayat said...

Oi gampunk.. kat lumut tuh bkn aku ader skali kew....

Asl x masok... Isk2...

Pastuh gambo aku ader 1 jerk...
Huh!!!...

Boleh mendatangkan kemarahan nih...