LAHIRNYER SEORANG BINTANG..


Pada cuti semester yang lepas..aku telah bekerja di satu syarikat yang bernama KAMDAR..bese le..tu je keje yang aku dapat..sume keje nak full time..aku cume mampu keje part time je..maka dengan rasminyer aku diterima bekerja di syarikat tersebut..lebih kurang sebulan aku kerja di sana tibe2 aku dapat tawaran untuk menyanyi dengan manager aku pada malam Annual Dinner dengan Kak Ayu slalu orang panggil la..dengan suare aku x sedap nyer..walaupun suare aku ade la sket2 macam Adam dan rupe lak macam Awal Ashaari..tu memang xde hal la..hahahaha..aku pun terima la tawaran untuk nyanyi..aku pun praktise la nyanyi..sudah sebulan lebih training maka tibelah saat yang dinanti-nantikan..kitorang menyanyi di sebuah hotel di Penang yang bernama BERJAYA GEORGETOWN HOTEL..setelah tibe di sana aku pun bersiap la tukar pakaian..lepas je salin aku tengok...tuu diaaa...ramai gler yang datang..

tuu diaaa..ramai x tau brape orang..memang fulll tank la kat hotel ni..emm dengan itu bermula la upacara majlis..


abes je semua buat show..maka tunggu la saat yang dinanti-nantikan..kitorang begitu gembira kerana kami telah memenangi pertandingan menari..hadiah nyer cukup lumayan iaitu RM1000..haha..pasni blanje makan la..bukan senang nak jadi juara..aku tengok korang manari pun keras je..maksud aku time praktice la..tapi time tournament gempak gler korang menari..haha..



tidak disangke-sangke boleh menang..kalo dah menang tu jangan lak lupe diri ek..seribu tuuhh...macam2 leh jadi..ingat orang blakang gak..hehe..ni la hasil setelah sebulan lebih training akhirnyer berkat tuhan nak bagi korang menang tercapai jugak..dengan itu tamat la cerita aku manjadi seorang bintang untuk sementara waktu..walaupun x de ape2 hasil tetapi bagi aku sangat berbaloi la..kate trademark "memang berbaloi"..haha..tapi aku bukan balik tangan kosong..dapat gak lucky draw tau..ingat senang ke nak dapat lucky draw..haha..

1 comments:

apexjimjames said...

haaaa..
kawan aku penyanyi la..
haahaaha...
smat22...
tros kn jd penyanyi k..
benti je kole..
ka ad pakej..
hehe