KAMPUNG HALAMAN


ni le rumah aku..xdela lawa mane pun..

ni la bini aku..xde sape leh gantikan tempat die


ni jela yg aku dapat tunjuk..kalo nk tengok lebih terperinci raye ni datang le rumah yek..hehehe...
yelakan, rumah aku ape yg ade...dah la buruk..ape la sangat kalo nak dibandingkan dengan umah korang(tacing la plak)...hahaha...ni la rumah aku dari umur aku 8 tahun...sebelum ni aku ngan family aku tinggal di tempat di mana mat NAVY tinggal...kalo org sane panggil dalam BASE la senang cite..kalo korang nk pegi teluk batik korang cbe pandang belah kanan..ade x nampak blok A18..hehe..tu la rumah aku dulu sebelum bapak aku berhenti NAVY..lepas je berhenti,kitorang pun terus pindah ke Taman Samudera Baru..dan tinggal la sampai sekarang..kalo nak tengok rumah aku ade gambar yg tertera di atas...kalo x nampak maka pendek umur la die..maka dengan secara rasminyer tamat la cte aku...emm kalo ade sape2 yg berkenan ngan aku ke, datang la umah k..kalo boleh datang jangan la biar tangan kosong..hahaha...

1 comments:

Azkhieme said...

hehheehe,,, pasti dtg..