HARI KEDUA DI MANJUNG

Pabila aku terjaga dari tido aku sedar2 dah pukul 3..fuuuuhhh...agak lame jugak la aku tido..x dah lame aku tidak tido selama begini..yelakan dah seminggu x tido dengan lena..akhirnyer berjaya aku mengatasi tido dengan lena..lepas tu aku rehat la sekejap dan merayau..tepat pukul 5 aku dengan Cepuk pergi Bazaar Ramadhan..

lepas je abes beli makanan..kitorang pun balik la..emm abes je berbuka cadangnyer aku nak le turun malam MERDEKA..aku pun xde membe nak grak skali dan memandangkan takde ape2 yang menarik aku pun x jadi la pergi..aku juz pergi karok dengan pakcik aku je..aku pun nyanyi la puas2..

KEESOKAN HARINYER......

bangun je dari tido aku pun bersiap la untuk balik ke Ipoh..siap2 aku keluar kejap jumpe membe..merayap jap teman membe beli barang dan pulang kerumah untuk bersiap kali kedua(mksd aku mndi le)..maka grak la kitorang ke Ipoh..semasa perjalanan nak ke Ipoh moto membe plak buat hal..minyak hitam melimpah keluar..aku pun x paham la..



kejadian ini berlaku di Bota,Titi Gantung..abes duk godek2 last2 x boleh gak..kami pun tawakal jela..redah bawak jugak moto ni sampai ipoh..alhamdulillah selamat perjalanan kitorang..akhirnyer sampai jugak ke Ipoh tanpa ade ape halangan dan rintangan..

0 comments: