KESERONOKAN TIDAK TERHINGGA..

Kitorang satu rumah cadangnyer nk pegi Yik Fong..bese la Ed dh bawak CHARADE die sume pakat setuju la nk pergi sane..ble dh sampai Yik Fong,Ed dan Kimi pun beli la baju dorang..habis je pusing2 satu Yik Fong kami pun plan la nk pergi karok(karaoke)..Ed dengan memandu CHARADE ngan laju meninggalkn kereta Pian yg maket iaitu WAJA 1.6 tu maka Pian la yg sampai dulu dari Ed..kami pun berkejar la ke karok tersebut di mana terletaknyer di dpan KEPAYANG iaitu GREENTOWN MALL tngkat 2..ble dh naik tingkat 2 ade boling kt situ..korang straight lagi baru nmpk karok..disitu la destinasi kitorang..kami dengan tanpa segan silu nyer pilih la lagu dan masuk la bilik yg bernombor 11...ni la senarai lagu kitorang..byk gler..kalo sume suare sedap xpe..hahaha


list lagu

sori la list lagu x brape nk nmpk sgt..hehe..emm apabila start je lagu kami pun nyanyi la...perrgghhh...suare semua x pecah lobang...kalo korang nk tgk dorang nyanyi xleh la aku tunjuk..juz gambar je la aku leh tunjuk..ni la gambar nyer..


ED

IJAT


hahahahaha...sume muka feeling je nyanyi..tp suare mereka ni leh tahan la gak nyanyi..bukan mcm aku ni..suare aku bukan mcm dorang..suare aku ni kan ade la ala2 Faizal Tahir sket..huhu..tu yg malas nyanyi tu...emm tp ni paling aku x sangke..x pnah2 Kimi nyanyi semenjak 1 tahun ngan kitorang tbe2 die nak nyanyi lak...tu lagi x pecah lobang..tp gambar die tgh nyanyi xde la aku tangkap..juz gambar die tgh bangga ade la..ni la die..huhu


KIMI

ni la die..muke paling ensem kt rumah ktorang...hehe..gurau je..hope Kimi x marah..die ni kalo lpak je karok ngan kitorang mesti segan nak nyanyi..tp kali ni yg kami btul2 heran,sampai 3 lagu die pilih..sume lagu feeling,tangkap leleh la dikatakan..tp die nyanyi kire ok la..nk kate sedap bangga la die nnt..huhu..tp sorang mamat ni lak yg x nk nyanyi..muke dah ade pakej..tp tu la xnk nyanyi dengan kitorang..korang nk tau ni la mamat nyer..


PIAN

ni la mamat yg bernama Pian..tp kitorang x heran la die nk nyanyi ke x..time tu kami x ingat ape dah..juz feeling duk nyanyi je sampai pecah tekak kitorang..aku pun letih asyik tangkap gambar dorang jd aku pun nak gak gambar aku ditangkap..hehe..tp aku ni segan orangnyer jd aku tarik la mmbe2 bergambar skali..




hehe..sori la gambar x brape nk clear sebab aku pakai enset aku jew bermegapixelkan 2..huhu..jd lpas je abes nyanyi kitorang pun balik la umah..Ed,Razak,Ijat naik la CHARADE..aku,Pian,Kimi nek la WAJA Evo 1.6..hehe..maka balik la kitorang sampai umah..

THE END




3 comments:

ed shahir said...

haha....ape hal lak gitau aku bawak charade nie...malu ohhh...haha

omawrozduan said...

charade
yeah!

Rosli Arof said...

hah ya...aku call ptg2 ko gi karaoke hea....
tak ajak pung....